مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 09:352020-06-27اقتصادي

صدای مردم| قطعی برق گنبدی ها از آسیب به لوازم خانگی تا مصرف بالای ادارات


مردم شهرستان گنبدکاووس در روزهای گرم تابستان به دلیل مصرف بالای برق و برخی مشکلات دیگر زیرساختی با قطعی و نوسان برق رو به رو شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، شهرستان گنبدکاووس به عنوان بزرگترین شهرستان استان گلستان و شامل دو بخش مرکزی و داشلی برون با دارا بودن حدود 150 روستا و بیش از 30 مرکز جمعیتی فاقد کد روستایی با پراکندگی بسیار زیاد و دارای جغرافیای وسیع با اقلیم های متفاوتی است که در کنار فرصت های بسیار بکر و مهیا برای توسعه بعضا این شهرستان را با مشکلاتی نیز رو به رو کرده است.

نوسان و قطعی برق در این شهرستان به دلایل مختلفی از جمله مصرف بسیار بالای مردم این شهرستان که به گواه آمار با مصرف برق در کل استان خراسان شمالی در زمان پیک مصرف برابری می کند، فرسودگی و طولانی بودن شبکه برق رسانی، کمبود پست های توزیع نسبت به وسعت و پراکندگی و سرقت کابل به ویژه در فصل تابستان مردم این شهرستان را با مشکلات متعددی رو به رو کرده که به نظر می رسد بک بار برای همیشه باید برای رفع آن چاره اندیشی کرد.

* آسیب جدی به لوازم خانی برقی گنبدی ها/ فقط مرکز و بالای شهر را نبینید یکی از شهروندان گنبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه در روزهای گذشته بارها و بارها نوسان و قطعی برق را تجربه کرده ایم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای مردم| قطعی برق گنبدی ها از آسیب به لوازم خانگی تا مصرف بالای ادارات

صدای مردم| قطعی برق گنبدی ها از آسیب به لوازم خانگی تا مصرف بالای ادارات